Mineralissima ásványi sminkek

Ásványismink blog

Ásványismink blog

Csabi extrémsminkes tesztje!

2018. április 11. - Mineralissima

Csabi sminkesSziasztok Csabi vagyok, a sminkelés nem csak a hobbim, hanem lassan az életem része. Gyerekkorom óta érdeklődöm a sminkelés iránt és ez azóta sem változott. Elég sok márkát/terméket próbáltam ki az elmúlt időszakban és azóta is folyamatosan tesztelek, próbálgatok dolgokat. Adódott az alkalom, hogy használhatom/tesztelhetem a MINERALISSIMA sminktermékeket, közülük is párat és ezekről szeretnék ejteni pár szót.

Őszintén bevallom, nem igazán használtam még kimondottan "ásványi " sminkeket , így nagyon örültem, hogy most lesz rá lehetőségem, ugyanis a Mineralissima ásványi sminktermékek tárháza, a termékek kimondottan érzékeny, allergizált bőrre lettek kifejlesztve, így ápolja és nyugtatja a bőrt. Mind emellett természetes összetevőket tartalmaz és nincs bennük mesterséges alapanyag, olaj és illatanyag. Így nagyon felkeltette az érdeklődésem és szerettem volna kipróbálni, mivel nekem is problémás bőröm van / általában olajos, fénylik, zsírosodásra hajlamos / . Eddig nem találkoztam még a márkával, így most először szembesültem az eredménnyel, viszont engem teljesen megnyert, mivel nagyon szép fedést biztosít az arcomnak, természetesek a színek pl:/ púdernél /, teljesen illeszkedik a bőröm színével az a szín, amit választottam. Amit még érdemes tudni róla, hogy állatkísérlet mentes és vegán. Olyan termékeket válogattam össze, amik a hétköznapi sminkem elkészítésében is gyakran használhatóak . mineralissima smink

 Minerelissima natural Eyebrow Pencil / light /:

(Az első termék ami a kedvencem lett az első pillanattól :) Nagyon könnyű vele dolgozni, nem túl kemény, de nem is túl krémes, pont az "arany" középút, ami számomra ideális, elég gyakran használom mióta megvan, még nagy nyári utazásomra is ezt vittem magammal. Egy világosabb árnyalatot választottam belőle, mert úgy is fixálom porral .

Mineral Eyebrow Powder / Light /:

(Második nagy kedvencem, ami a szemöldökceruza elmaradhatatlan párja) Teljesen illik a színe a szemöldökceruzához, egy ferde végű ecsettel hordom fel az előre megrajzolt ívekre, majd töltöm ki a hiányos részeket, illetve ezzel plusz fedést biztosítva a szemöldöknek. Tetszik, hogy por állagú, nem pedig egy "mono" eyebrow kit, mivel kevés kell belőle és jólm satírozható, akár szemhéjra is el tudom képzelni egy "nude" sminkhez.

Mineral Foundation 3.0 / Medium Warm/:

(Az arc sem maradhat el, így választottam egy alapozót is ) Nagyon meglepett a termék, mert rendelésnél nem is figyeltem, hogy az alapozó " por " állagú, mikor megjött nézegettem is, hogy ez biztosan az -e ? Végül megnéztem a weboldalt és rájöttem, hogy "hahó, hát minden mineral " :D :D jó nagyot nevettem, én kis butus. Még barátkozom a termékkel, mert számomra újdonság, hogy nem egy folyékony alapozóval készítem elő az arcom a sminkeléshez, hanem egy ásványi por alapozóval. Viszont így sokkal érdekesebb volt a tesztelés. Egy sárgásabb -melegebb árnyalatú színt választottam, ami a saját megítélésem szerint jó lesz a bőrszínemhez. Megtisztított arcbőrömre vittem fel egy alapozó szivaccsal, majd egy ecsettel dolgoztam el és teljesen szép fedés t adott az arcomnak, nem egy tipikus " porcelán arcbőr ", amit kapsz, hanem egy natural, természetes megjelenés .

Mineral Chiffon Finish / Fixáló / :

Ez egy selymes ásványi fixáló púder, ami egyszerűen hihetetlen, miért ? Annyira bontottam a védőfóliát a terméken, hogy picit megborult a doboz, viszont a por a tartójában maradt és belenyúltam, szinte nem éreztem semmit annyira pillekönnyű maga a por, csak néztem :) Így történt ez az arcomon is, könnyen el tudtam oszlatni, akár szivaccsal, akár ecsettel. Nem lett "mű" az arcom tőle, itt is megmaradt a természetes fedés, pedig alapozóra használtam, a másik pozitív benne, hogy teljesen lemattította a " T-vonalt az arcomon, ami nekem gyakran fénylik.

Mineral Bronzer / Terracotta / :

Félig matt broznosító, amely parabénmentes. Nekem "enyhe" kontúrozásra is megfelel, amikor nem szeretnék nagyon barna, élénk kontúrt, hanem egy természetese bb mindennapi hatást elérni. Illetve a bronzosításra is szuper hétköznapokra, mert nem egy hivalkodó szín. Szintén könnyű az eloszlatása, mint az előző termékeknél is, felvitele kisebb kabuki vagy egy pirosító ecsettel.

Mineral Velvet Skin Illuminator / Highlighter / :

Jöhet a BEST termék az összes közül ! Csodaszép csillogós púder, ami hihetetlenül fényes kissé fehéres-pezsgő színű egyből belopta magát a szívembe :) Legyező vagy highlighter ecsettel szoktam felvinni, nagyon kevés kell belőle és EXTRA fényes a hatás. Viszont, aki szereti a még durvább " disco gömb " effektet, annak sem kell egy csomót magára raknia, mert kis mennyiséggel is el lehet érni / hozzáteszem én is imádom ha csillog az arccsontom és a szemöldökcsontom /. :) Ecsetgyűjtőként nem maradhatott el, hogy kipróbáljak egy pihe-puha hatalmas kabuki ecsetet. Púderek, fixálók eldolgozására alkalmas, nagyon jó a szőre, könnyen felviszi a kívánt terméket, nem hagy foltos hatást. Összességében teljesen megvagyok elégedve a MINARALISSIMA ásványi sminktermékeivel, mert nem irritálta az arcbőröm, éreztem, hogy nem egy "maszk" van rajtam, hanem lélegzik a bőröm alatta. Persze én imádom a nagy fedést az arcomon, a többrétegűséget is, viszont mivel ezek természetes kozmetikumok, így az összhatás is egy szép egészséges arcbőr. A kedvencem a highlighter és a szemöldökceruza. Bátran ajánlom bárkinek, aki szeretne kipróbálni újdonságot, ha igen akkor az ALGOTHERMSHOP oldalán kedvetekre tudtok nézelődni, válogatni, van egy csomó termék, többféle árnyalat, kiszerelés. Nagyon szépen köszönöm a szuper termékeket a BTA Kozmetikai Kft.-nek ! :)

Köszönjük Csabinak az átfogó tesztelést és nagyon sok sikert kívánunk a munkájához. Ha szeretnéd Csabi profi extrém sminkjeit figyelemmel kísérni kövesd Instagram oldalát. ITT ELÉRHETŐ

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asvanyismink.blog.hu/api/trackback/id/tr4713825460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása