Mineralissima ásványi sminkek

Ásványismink blog

Ásványismink blog

Tudatosság a sminkelésben? (Alexa - blogja)

2018. július 11. - Mineralissima

Mineralissima smink Manapság nem a legegyszerűbb dolgok között szerepel az, hogy egészséges és egységesen szép bőrt és ugyan ilyen sminket varázsoljunk magunknak, persze teljesen természetes, környezettudatos módon. Mindezt úgy, hogy egy kisállat se szenvedjen kárt a mi kedvtelésünk miatt. Ahogy az előző posztban említettem az Algotherm szemléletmódja és készítményei tökéletesek arra, hogy megteremtsék nekünk ezt a bőrt. De most, ahogy ígértem, lássuk azt, hogy hogyan készíthetünk magunknak ilyen sminket is. Vagyis ismerkedjünk meg a Mineralissima ásványi sminktermékekkel. Nagyszerű elv szerint készülnek el a Mineralissima sminkek, mivel a fejlesztők missziójuknak tekintik azt, hogy csak olyan termékeket dobjanak piacra amelyek összetevői 100%-ban az anyatermészet ajándékai. Kizárólag a legtisztább, legfinomabb és legtermészetesebb alapanyagokból keverték ki őket. Mindenféle mesterséges anyagtól és állatkísérletektől teljesen elzárkózva. Épp ezért teljesen biztonságban érezheted magad amikor ezeket a termékeket használod, bármilyen bőrtípussal is rendelkezz. Még a problémás és allergiás bőrűek is bátran használhatják, mivel kimondottan érzékeny, allergizált, reaktív bőrre lett kifejlesztve. Így, miközben viseled őket, extra segítséget nyújtanak, ha a bőrödnek nyugtatásra vagy gyulladáscsökkentésre lenne szüksége. Közben pedig, a bőröd nyugodtan lélegezhet, mivel pórusaidat nem tömítik el. Ami még szuper, hogy minden termék SPF 15-ös fényvédőfaktort is tartalmaz, hogy bőrünk a napfénytől is védve legyen. Kell ennél több? És akkor lássuk, hogy milyen termékeket fedezhetünk fel a márkánál. Mineralissima Bármilyen termékre is legyen szükséged, akár egy egységes bőrt nyújtó alapozóra, vagy üde orcát varázsoló pirosítóra, esetleg különféle színű szemhéj púderekre és csillogó szájfényekre azt, mind megtalálod. Mindemellett gondoskodnak arról is, hogy a legmegfelelőbb ecseteket is ki tudd választani a termékekhez. Széleskörű és teljesen vegán sminkcsaládból válogathatunk. Én is ezt tettem. Első körben kiszerettem volna próbálni a világos bőrömre egy alapozót, egy tónusaimhoz illő pirosítót és szemhéj port, valamint egy hétköznapra beilleszthető ajak terméket is. Persze ennyinél én sem tudtam megállni, mivel a csodálatosabbnál csodálatosabb ecsetek teljesen elvarázsoltak, ezért egyet én is behelyeztem a kis virtuális kosaramba. Nézzük meg őket közelebbről!

Mineralissima IvoryMineralissima Alapozó 1.0 Ivory Ahogy említettem, nekem igazán világos bőröm van, épp ezért nagyon nehéz megfelelő színű alapozót találnom. Általában, még a legvilágosabb árnyalatok is el szoktak térni a bőrszínemtől, de most ez nincs így. Tökéletesen illeszkedik hozzám, amit más is észrevett. Több pozitív visszajelzést is kaptam a bőrömre/alapozásomra, amióta használom. Rendkívül könnyű felvitele és építeni is ügyesen lehet. Természetes és szép végeredményt nyújt és ami a legjobb, hogy lerövidült a reggeli sminkelési rutinom, mivel villámgyorsan el tudom érni a kívánt eredményt. Ez a mai rohanó világban nagyon jól tud jönni, mert köztudottan mindenki időhiányban szenved. A kissé száraz bőröm miatt sem kell aggódnom, hogy por állagú terméket használok ugyanis, ha megfelelően hidratálok alá nagyon szép lesz a végeredmény. Viszont, nyugodtan elkeverhetsz egy kis mennyiséget a hidratálódba is, így a mennyiségtől függően tudsz kapni egy kis-, közepes vagy épp magas fedésű BB krémet. Felvitelének titka pedig a körkörös mozdulatok, fentről lefelé haladva. A tartóssága is nagyon kimagasló, valamint teljesen könnyed érzés arcunkon.

 Mineralissima pirosító Blush Mineralissima Pirosító Blush Nagyon szeretem a különböző árnyalatú pirosítókat, azonban a rózsás bőrtónusomhoz jobban szeretem használni a babásabb, halvány rózsaszín termékeket, mivel számomra ez adja a legtermészetesebb hatást.  Gyönyörűen lehet építeni az orcákon, a lágytól egészen az élénkig. Hatását tekintve, naturális és visszafogott, csillám mentes, illetve matt hatású. Tökéletes alap darab lehet a smink kollekciónkban. Ha pedig más árnyalatra vágyunk, a Mineralissima széles palettájának köszönhetően, mindenki meg tudja találni a számára legmegfelelőbb árnyalatot. Legyen szó akár még élénkebb, narancsos-barackos tónusokról, de még barnás színekkel is találkozhatunk, ha körbe nézünk. Így, akár a tökéletes kontúr vagy bronzosító színünkre is rábukkanhatunk. Ehhez pedig választhatunk egy szögletes, ferde fejű kontúr/pirosító szintén vegán Mineralissima ecsetet.

Mineralissima Szemhélypúder Angel Mineralissima Szemhéjpúder Angel Teljesen magával ragadott ez a szín amikor a webshopon megpillantottam. Viszont élőben sem okozott csalódást, sőt. Gyönyörű csillámos, kissé lilás és rózsás, eközben bézses árnyalatról beszélünk, ami csodásan mutat a szemhéjon. Kiválóan tud passzolni minden szemszínhez és bármilyen sminket is készítünk, megállja a helyét. Ha csak egy visszafogott, nappali sminkhez szeretnénk használni, tapogassuk fel a szemhéjra, ha azonban erőteljesebb hatásra vágyunk, használjuk nedves ecsettel. Így, már sokkal pigmentáltabb, már-már metálos árnyalatot tudunk kapni, ami elképesztően szépen mutat. Ezzel a technikával még a tartósságon is tudunk javítani. Amiért én amúgy is sokkal jobban szeretek nedves ecsetet alkalmazni, az az, hogy a 4D szempillámra így nem pereg le a szemhéjpúder, ezáltal nem rontva el a pillák fényes fekete hatását és nem kell lemondani arról, hogy gyönyörű árnyalatokat használjunk a szemhéjunkon. Nagy meglepetésemre, tökéletesen megállja a helyét highlighterként is. Ezért merjünk bátran kísérletezni.

  Mineralissima Szemhéjpúder Taupe A tapue árnyalat régóta nagy kedvencem, több márkánál is lecsaptam rá. Viszont nagyon örülök annak, hogy most végre egy teljesen vegán taupe árnyalatot tudhatok magaménak. Talán mondanom sem kell, hogy gyönyörű és hihetetlenül multifunkcionális. Lehet alkalmazni mennyiségtől függően bármilyen szemöldök kiemelésére, használhatjuk a teljes mozgó szemhéjon is, mivel a kék és zöld szemet egyenesen kivilágítja. De a barna szemnek is kifejezetten jót tesz, mivel ez a hideg árnyalat, szép finom kontrasztot alkot a meleg barna szem színnel.  Emellett pedig egy Joly Joker satírozó szín is egyben. Bárhogy is használjuk, nagyon szépen építhető és eldolgozható árnyalat. Véleményem szerint egy alapszín, amely szinte kötelező darab.

Mineralissima Love Mineralissima Szájfény Love "My lips but better." Röviden így tudnám jellemezni ezt a szájfényt. Pigmentált, nagyon jól egységesíti és szebbé teszi az ajak természetes színét. Ha pedig többet viszünk fel belőle, tökéltesen megállja a helyét egy szájhangsúlyos sminknél. Az állagát tekintve igazán különleges, mivel abszolút nem egy ragacsos szájfény, amelybe a szél bele fújja a hajunkat. Sokkal inkább vizesebb, selymesebb textúrája van. Nagy szeretettel használom amióta megérkezett, szinte minden nap és rengeteg dicséretet kaptam rá. Finishét tekintve egy fényes szájfény, apró, alig látható kis csillámokkal, amelyek abszolút nem feltűnőek, viszont ez adja egyediségét.

Az applikátora is nagyon el lett találva, mivel nem a megszokott rövid dundi fejjel lehet felvinni a terméket, hanem egy hosszabb laposabb fejjel, ami nekem sokkal jobban segít a felvitelben. Tartósságát tekintve mivel szájfény, sokat nem vártam viszont, ha az evés-ivást nem is bírja a legjobba, az ajkakon szépen fennmarad majd diszkréten tűnik el a nap folyamán. Tehát, nem kell folyton azon aggódnunk, hogy elcsúszott-e vagy nem kopik csúnyán esetleg darabosan. Meglepően tapasztaltam továbbra azt is, hogy hidratálja ajkamat, ami számomra nagyon nagy pozitívum.

Mineralissima Professzionális Púder ecset: Teljesen oda vagyok a különféle ecsetekért, de még sosem volt ennyire természetes és egyben vegán ecsetem. Ez az első Mineralissima ecset, amit kipróbáltam, de biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó. Rendkívül jó döntés volt választása, mivel nagyon puha, tömött és a kerekítése miatt sokkal könnyebben és szebben tudom felvinni vele az ásványi alapozót. Használat után tisztítását is egyszerű elvégezni. Nagyon rugalmas, de közben masszív ecset, melynek szálai szépen illeszkednek és nem csúsznak, hulladoznak.

Összegezve: Az első használattal nagyon megszerettem ezeket a sminkeket. Teljesen pozitív véleménnyel vagyok a termékekről, így majdnem egy hónap után is. Alig várom, hogy még többet kipróbálhassak. Mineralissima swatch Emellett, egy swatchot is készítettem nektek, hogy lássátok milyenek ezek az árnyalatok szárazon valamint nedvesen egyaránt. A felső árnyalat (Angel) előszőr szárazon majd nedvesen van jelen a kezemen. Ezt követően a Taupe árnyalatot vittem fel szintén szárazon, mivel már így is nagyon szép árnyalatot kapunk. Összeségében, nagyon meg vagyok elégedve, örömmel használom az új kedvenceimet. Továbbá, biztonságérzettel tölt el az, hogy tudom, minden termék természetes és teljesen vegán, ami számomra igazán fontos, nem győzöm elégszer hangsúlyozni. Ha szeretnéd a termékeket még közelebbről is megismerni, látogass el a Mineralissima oldalára. Mineralissima Ásványi Smink

Végezetül pedig, a fent említett termékekkel, elkészítettem nektek az új kedvenc nappali sminkemet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asvanyismink.blog.hu/api/trackback/id/tr3014107037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása