Mineralissima ásványi sminkek

Ásványismink blog

Ásványismink blog

Mineralissima teszt by Beauty and Style blog

2017. november 10. - Mineralissima

A Beauty and Style divatblog is tesztelte legújabb termékeinket.  Olvasd el bejegyzésünkben a teszt eredményét, és tudj meg többet natúr ásványi sminkcsaládunkról. Annyit előre elárulunk, hogy nem fogtok csalódni. :) A tesztben teszteltünk egy rúzst, egy alapozót egy szemöldökceruzát és egy korrektort. Csupa olyan termék ami egy női táskából nem hiányozhat. :)

Körülbelül féléve kezdtem jobban megkedvelni a természetes, ásványi összetevőkből készült sminktermékeket. Nagyon nagy örömömre szolgált, hogy kipróbálhattam a Mineralissima ásványi sminkcsaládjából pár dolgot. Próbáltam, olyan dolgokat összeválogatni, amelyeket szinte mindennap fogok tudni használni a tesztelés alatt. Két hete használom a termékeket, de már nem bírtam ki, hogy ne osszam meg veletek a véleményem.  :D

TERRACOTTA bronzosító: Szerintem ezt a terméket vártam a legjobban.Ez előtt soha nem használtam semmilyen bronzosítót, így nagyon izgatott voltam miatta. A Terracotta árnyalat, közepesen barna bőrű lányoknak ajánlott, nekem tökéletes. Imádom, tényleg nem gondoltam volna , hogy ennyire tökéletesen fog passzolni az arcomhoz és ennyire tökéletesen kifogja emelni az arccsontom. 5* Mineralissima bronzosító terracotta MINT korrektor: Eddig mindig rendes arcszínemtől világosabb korrektorat használtam a problémásabb területekre is, de nagyon felkeltette az érdeklődésedet ez a kis kékes-zöldes por. A homlokomon használtam a legtöbbet, nagyon könnyed, használata gyerekjáték volt. Tökéletesen fedte a hibákat, egész nap tartott.  5* Mineralissima korrektor mint

DARK szemöldökceruza:  Nekem a legnagyobb problémát sminkelés közben mindig a szemöldököm okozza. Milyen legyen a forma, szín, de mindeközben tartós is legyen. A Mineralissima ásványi szemöldökceruza szuper választás volt, talán az első szemöldökceruzám amivel hibátlanul tudok "dolgozni" és hosszan tartó eredményt elérni. 5*

Mineralissima szemöldökceruza dark Mineralissima szemöldökceruza dark

ZARA rúzs: A legvégére hagytam a legnagyobb kedvencemet, a ZARA névre keresztelt rúzst. Szerettem volna egy kicsit élénkebb színárnyalat úgy rúzst, ami tudjátok nem az a megszokott mindennapi. Teljes mértékben beleszerettem első használatra, könnyed, krémes állagú , mely enyhén mattra szárad.  Hét, nyolc órán át tartott, nem kopott csúnyán, szinte csak fakult. 5**

Mineralissima rúzs Zara Mineralissima rúzs Zara Összességében:  Nagyon, de nagyon megszerettem az összes terméket, a két hét alatt újra rájöttem, hogy sokkal szebben és sokkal jobb eredményt lehet elérni a természetes por állagú készítményekkel. Köszönöm a cégnek a bizalmat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://asvanyismink.blog.hu/api/trackback/id/tr8613228957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása