Mineralissima ásványi sminkek

Ásványismink blog

Ásványismink blog

Gin gőzös termékteszt :)

A manchesteri éjszakából

2018. február 06. - Mineralissima

 

A sminkelés nálam rutinból megy. Ott állok a sminkes cuccaim fölött, kiválasztom a semleges árnyalatú szemhéjpúdert majd mindent szépen visszarendezek a helyére. Semmi váratlan, talán picit unalmas is de biztosra megyek. Kis barna és bézs és indulhat a nap. Eljött a változtatás ideje. Hazaértem elővettem a Mineralissima próbacsomagot és munkához láttam :) Akárcsak a többi smink cuccom ez is por alapú, ásványi smink.  Olyanoknak akiknek száraz és érzékeny a bőrük (akárcsak nekem) életmentő lehet. Nem csak azért mert nincsen irritáció, de nagyon jól működik a nehezebb hidratáló krémemmel is. Nincs kontraindikáció, és nem kell attól félnem hogy egy fura masszaként lefolyik az arcomon. Mivel remekül tapad hozzá kicsit ellazázhatom a dolgot anélkül, hogy a hajtövem körüli ráncok miatt kelljen aggódnom. Szépen fed, így nem kell külön korrektort használnom a szem alatti karikákra vagy a pattikra (ettől te még használhatsz).  Be kell vallanom jobban aggódtam az utóbbi miatt,  mint láthatjátok a képeken egyáltalán nem fedtem le őket. Mineralissima egy remek kis játszós csomagot küldött nekem, alapozóval, pirosítóval, fixálóval és két szemhéj púrderrel . A réz szemhéjpúder egy remek választás nekem, elég világos hogy elüssön a sminkemtől, bár összekevertem egy pici Charlotte Tilbury barnával, amelyet a kis kompaktomban hagytam, de magában vagy fekete szemceruzával is baromi jól mutat. Elég világos még szemüveg alatt is.               A lila egy kicsit aggasztott bár, egészen pompás, gyöngyház  ragyogású, de párosítva egy  (másik) Charlotte Tilbury ceruzával, egy igazán tónusos lila színt adott és tökéletes volt, újfent szemüveggel is.

   

Azt tapasztaltam, hogy eléggé bőkezűen használhatom a pirosítót, mivel a Chiffon finis por lágyítja és világosítja a bőrön. Nem rossz, igaz? Nagyon jól működik - ha munkából indulok tovább, csak a homlokomra és az orromra felviszek egy keveset, hogy minimalizálják a ragyogást, plusz egy kis rúzs és készen is vagyok.

Ó, és még jobb, hogy  egyik terméket sem tesztelt állatokon - így megvásárolhatod a bűntudatot is. Jellemzően a bőröm picit barnult a napfénytől, ezért nekem valamivel sötétebb alapozóra van szükségem. Léteznek kis minták, hogy megleljem a megfelelő színt - de ha ez nem lenne elég, még mindig adott a lehetőség, hogy többet összekeverek a megfelelő árnyalathoz. Olyan ez, mintha a saját sminkmestered lennél. Nem vállalok felelősséget a webshopon a  kosárban lévő szemhéjpúderek számával kapcsolatban, miközben alapozókat válogatok...  :)

 

Az eredeti bejegyzés itt olvasható angolul.            

A termékeket meg tudod vásárolni az Algothermshop.hu oldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://asvanyismink.blog.hu/api/trackback/id/tr9113638770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása