Mineralissima ásványi sminkek

Ásványismink blog

Ásványismink blog

Mineralissima sminkteszt by Halmosi Viki

2017. október 05. - Mineralissima

Halmosi Viki

Halmosi Viki Sziasztok, Halmosi Viki vagyok Instagram divat és kozmetikai blogger, 21 éves. Már egy ideje használom a Mineralissima termékeit, és egy kis segítségképpen megosztom veletek egy napi rutinom. Sajnos a látszat ellenére picit problémás az arcbőröm, ezért fordultam a Mineralissima sminkek felé, hiszen minden termékük természetes bőrbarát összetevőkből áll. Mivel sokat sminkelek ezért nagyon fontos hogy csak olyan termékeket használjak amik hosszútávon jót tesznek a bőrömnek.

Mineralissima szemhéjpúder terra

Szemhéjpúderből, és minden más smink termékből is a natúr, föld színeket kedvelem, így ebből is a „Terra” árnyalat mellett döntöttem, ami egy barna szín. Por állagú, ami előny a préselt porokkal szemben, hiszen nem fenyeget a veszély, hogy összetörik. Nagyon könnyen lehet vele dolgozni, és még annál is tartósabb. Egyetlen alkalommal sem érzékeltem nap végén, hogy beült volna a kis redőkbe, vagy az egyébként igen jó pigmentációja fakult volna. Mineralissima bronzer afterglow

A bronzosítás nálam a sminkelés legjobb része. Imádom, annyira szépen ki lehet vele emelni az arccsontot. Ezen a téren nagyon válogatós és kritikus vagyok, de jelentem, nálam átment a teszten! Szintén por alapú, így biztosítva van törés ellen. Nagyon szép bronzos fényt ad a bőrnek, és az egyszerű natural sminket is tökéletesen feldobja. Én egyébként szemhéjpúderként is szoktam alkalmazni. A bronzosítók közül az „Afterglow”-t választottam. Mineralissima Sheer gold highlighter

A másik kedvencem a highlighter. Sokak számára ez nem fontos, vagy állítom, hogy még ismeretlen is. Én személy szerint szeretem kontúrozni sminkelés közben az arcom, és a highlighter is sokat segít ebben. Megtöri a matt arcbőrt egy gyönyörű arany ragyogással az arccsonton. Kicsit szkeptikus voltam, gondoltam egy természetes összetevőkből álló termékkel úgysem fogom elérni azt a hatást, amit én kedvelek, biztosan nagyon erőtlen színt kapok majd. Maximálisan elégedett vagyok, gyönyörű erőteljes, ám de hétköznap is teljesen megengedhető hatást tudok elérni vele. Highlighterből a „Sheer Gold”-ot választottam.

A negyedik termék amit teszteltem egy professzionális sminkecset. Talán nem is gondolkozunk ezen, de a smink alapja és elmaradhatatlan része. Mit érnek a szép smink termékek, ha nincs mivel felvinni? Szögletes pirosító/kontúr ecset az, amit én alkalmazok a bronzosításnál, illetve arcom kontúrozásánál is. Elég nagy, egy 17,5 cm-es ecsetről van szó, így rettentő könnyű vele dolgozni. Szintetikus szőrből készült, elkerülve ezzel a szálak hullását, illetve a bőr irritációját. Nagyon puha, és könnyedén lehet vele dolgozni, tökéletesen oszlatja el a felvitt sminket az arc bármely területén.

mineralissima ásványi smink

A bejegyzés trackback címe:

https://asvanyismink.blog.hu/api/trackback/id/tr6812930193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása